اخبار

اطلاعیه شماره یک انتخابات نظام پرستاری

اطلاعیه شماره یک انتخابات نظام پرستاری
:
به اطلاع می رساند در انتخابات این دوره نظام پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ۷۸ نفر کاندید شدند و در مقایسه با دور قبل دو حوزه اسلام آباد غرب و پاوه- جوانرود اضافه شده اند.
 
در کرمانشاه 34 نفر ،اسلام آباد غرب 25 نفر و پاوه- جوانرود 18 نفر کاندیدای هیات مدیره های نظام پرستاری هستند.
 
 اخذ رأی با رویت شناسنامه یا کارت ملی وکارت نظام پرستاری انجام می گیرد وکارت های نظام پرستاری تحویل رئیس صندوق گردیده و برای شمارش و تطابق با تعرفه ها وتحویل به رئیس هیأت اجرایی در نزد ایشان باقی می ماند.
 
 کارت نظام پرستاری جدید یا قدیم هر دو مورد قبول است.
 
 اگر تعداد اسامی نامزدها بیشتر از تعداد لازم مصوبه قانونی توسط رای دهندگان باشد نفر آخر حذف می شود.
 
 در صورت تساوی آراء از آخرین افراد منتخب ، تعداد لازم به حکم قرعه توسط هیات های اجرایی( با تنظیم صورت جلسه وحضور و امضاء نماینده فرمانداری و رییس هیات نظارت ) شهرستان انتخاب خواهند شد مگر این که یکی از منتخبین مذکور رسما و به صورت کتبی به نفع دیگری کناره گیری کند.
 
 پس از شمارش آرا حائزین اکثریت آرا به عنوان اعضای اصلی و به تعداد یک سوم اعضای هیات مدیره در هر گروه به ترتیب آراء ماخوذه طبق قانون به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره مشخص و به هیات مرکزی نظارت اعلام می گردند تا طی آگهی به اطلاع رسانده شود.
 
 ترتیب انتخاب اعضا هیات مدیره به صورت 6 پرستار-2 بهیار-1 اتاق عمل/بیهوشی در شهرستان کرمانشاه، در حوزه اسلام آباد غرب 7 پرستار-1 بهیار-1 اتاق عمل/بیهوشی و شهرستان های جوانرود – پاوه به صورت فقط 9 نفر پرستار می باشد. لطفا عزیزان به این مسئله توجه نمایند در صورت انتخاب غیر این چینش رای باطله محسوب می گردد.
 
ساعت شروع انتخابات از 8 صبح لغایت 16 در شهرستان ها و در حوزه کرمانشاه تا ساعت 18 می باشد. در صورت تمدید زمان اطلاع رسانی انجام خواهد شد.
 
 ترتیب اعضاء علی البدل هیات مدیره از ترتیب 6-2-1 اصلی ( شهرستان کرمانشاه ) به صورت 1-1-1 و در صورت 7-1-1 ( شهرستان اسلام آباد ) به صورت 1-1-1 و در صورت 0-0-9 ( شهرستان های جوانرود – پاوه) به صورت 0-0-3 می باشد.
 
 در هر شعبه برای ایجاد نظم و جلوگیری از هرگونه بی نظمی در جریان برگزاری انتخابات در شعبه ثبت نام و اخذ رأی ،جلوگیری از ورود افراد مسلح به شعبه وجلوگیری از حضور افراد غیرمسئول ( به استثناء رأی دهندگان ) در شعبه یک مامور نیرو انتظامی وجود دارد.
 
 در صورتی کسی به جای فرد دیگری اقدام به رای دادن نماید و توسط عوامل صندوق شناسایی شود اعمال قانون در مورد تخلف در انتخابات شامل جریمه ، حبس و . ... به عمل می آید.
 
۲۰ تیر ۱۳۹۸ ۰۱:۳۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید